Hmmm

Jag har alltid fnissat lite åt dem som har tvättat mobiltelefoner, större summor pengar och dyl.

I går på morgonen säger mannen till mej att hans jeans är smutsiga och behöver tvättas. Senare på dagen är sonen ute och halka i bären från en buske vi har och om de skulle kunna återfå ungefär samma färg som innan så slängde jag dem i tvättmaskinen med en gång och slängde samtidigt in mannens. Kollade naturligtvis fickorna och tömde dem på en del papper.

I dag ringer mannen när jag hämtar barnen på dagis och säger, va bra att du inte är hemma än för du har väl inte tvättat mina byxor?

Va? det gjorde jag igår, du sa ju till mej?

Ja men, du brukar ju inte vara så snabb. (vadå??? =)) Kollade du fickorna?

Visst! Det gör jag alltid.

Bra! då hittade du minnena?

Vadå? Det var bara papper?

Nä, i _lilla_ fickan ligger USB minnerna (både mitt och hans...).

Shit!

Gissa vad som ligger på tork på min monitor? Jo då, två USB minnen, ett litet + ett "stort" för många pengar... hmm snälla, lova att funka, pleeease.

Kommentarer
Postat av: Myra

attans! Så nu har du också testat. ;)
Jag vet hur det är.... *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback