Jösses vad tiden går...

Jätte länge sen jag skev.... och Myra, jag lovar att jag inte har övat hela tiden... =)

Att jobba nästan heltid + plugga + alla förkylningar har tagit sin tid, fast vi var alla friska i nästan en hel vecka... =)

Det börjar snart dra ihop sig till första tentan, 3/11, och jag har ångerst! Det är jätte intresant, men att få mej att skriva 7 sidor om detta är inte lätt. Måste verkligen börja snart, har bara två böcker kvar att läsa innan bara...

Den "lilla" 4-åriga hästen som jag hoppar just nu har fattat galoppen och tycker det är jätte kul att hoppa. Han har jobbigt i ena galoppen så lite bockande blir det. Fast i onsdags fick jag "bara" en ordentlig resa... Nästa gång ska jag sätta på en martingal så att jag har något att hålla mej i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback