Löpande band

på feber...

När jag hämtade barnen på dagis i måndags så hade dottern feber. Jippi, var tvungen att jobba natten och mannen kunde inte heller vara hemma. Så gissa vem som var något trött igår? Jobba vaken natt utan att sova efter är inte att rekomedera... Så när jag då äntligen skulle få sova igår kväll så gissa vem som fick feber? Normalt sett bruka jag decka av feber och sova som en liten gris, men inte igår... låg och skaka och kunde inte somna och när jag väl hade slummrat in något så var det bara upp och släppa in en av katterna som var ute och blev spöad av en elak katt från området. Den katten har kostat mej många kroner för veterinären. Sen skulle dottern vakna 2 ggr under natten med, hon som nästan alltid sover gott hela nätterna. Jag vet en som kommer sussa gott på kudden i natt!

Kommentarer
Postat av: Myra

Dessa underbara höstförkylningarna... Not!

LillMyra började hosta igår, och jag har en sån där härlig känsla i halsen idag. *suck*

Krya på er!

Postat av: superdigital

Hej på dig! :) Kul att du hittade till mig också! Och vad skönt att höra att det inte bara är jag som vill spöa på tanten! ;)

Kramar från London! Hälsa mannen och barnen... Öh, som jag nog aldrig träffat! Men ändå. Ni kan väl vänja dem vid min röst i alla fall. Peka och säga: Det miffot känner vi! ;)

2006-09-19 @ 22:52:05
URL: http://superdigital.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback