Snorigt

är var det är här idag. Barnen var trötta i helgen och manne sjuk sen i lördags. Jag har kännt mej lite halvsjuk, men det är ju inget som hindra mej.... men idag har jag faktiskt kännt mej lite mer än halvsjuk.

Har längtat efter att rida eftersom hästarna haft lite semester i sommar pga helrenovering av stallet och idag var det äntligen dags. Fast det blev bara ett litet pass då jag var helt slut och genomsvettig efter att bara hämtat hem hästarna från hagen... Men kul var det och jag kommer säkert ha träningsverk i morgon i alle fall.


Kommentarer
Postat av: Myra

Åh, ska ni sätta igång dem nu. Härligt! :) Förstår att du har saknat det.
Mina stackare har varit igång 'på riktigt' sen i mars. Går fyra - sex gånger i veckan, och oftas 1 1/2 - 2 timmar per tur.
Snart kommer den regniga och tråkiga tiden. Då ska de få sin välförtjänta semester.
Och jag med, kanske. *s*

Krya på er!

Kramis från hela MyrStacken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback