Hallelåja

De sista veckorna har gått i sjukdommens tecken här. Influnsa + 2 * magsjuka....


Men som tur var så var det "bara" Nova som åkte på sista omgången (fast ordentligt... spydde i över 10 timmar lilla loppan) och alla var friska tills på fredagen då vi hade 60 års kalas för min mamma här. De bor i lägenhet och vi i stort hus så därför blev det här =)


Sälenresan var ett skönt miljöombyte (fast Nova var sjuk där med...). Hampus gick i skidskola och växte säkert flera cm när han var så duktig att han fick byta till en bättre grupp efter 2 dagar.


Över lag har han växt till sig och är oftast en go och omtänksam kille.


Nova där emot har nog kommit in i nån 4 års trots/gnäll period. Det är bara gnöl och gnäll och super mammig. Hon har somnat själv sen hon var lite bebis, men nu vill hon att vi är hos henne tills hon somnat.


Själv så ska snart min sista 10p tenta skrivas, så jag vet vad jag ska göra några v framåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback