Vardag igen

Nu är det bara jobb igen...

Fast förra veckan var toppen!!
I tisdags hämtade svärmor mej och barnen och vi åkte till havet och badade (för första ggr. i år...), jösses vad det badades =)
I onsdags åkte barnen och jag till Öland och gick på Bästa Showen, vilket var jätte bra! Sonen gillade Knäckebröderna och Cilla o Totte bäst och loppan gillade Tobbe trollkarl bäst.

image8 

Sen stannade vi kvar hos mina föräldrar och fick några sköna dagar i Borgholm. Lyckades även genomföra ett resturangbesök utan några större kontroverser.

Innan vi åkte hem på fredagen åkte vi till Thessan och red på dotterns ponny. Fick slita barnen där ifrån och jag hoppas att barnen snart glömmer det där Thessan sa om egen häst =)

I lördags var det dags för fest. Någon fyllde 35.... =)   Vi grillade olika grillspett, vilket var jätte gott som omväxling, och satt ute myste halva natten.

Nu är det som sagt var bara jobb... Sonen har börjat fritids och det går bra, även om han inte var så förtjust i att börja, men det har kommit fram att det är jätte kul på fritids, men det är att äta i stora matsalen som är läskigt.

Loppan bryr sig inte ett dugg om att storebror inte är kvar på dagis. Inte för att jag hade trott det heller....

Kommentarer
Postat av: Myra

Ååhhh. Borgholm, Thessan och Synthloppan på samma gång. Jag vill också vara med! :)
Och födelsedag! Jisses. Jag lever i min egna lilla bubbla här och vet inte vad det är för dag ens. Än mindre datum. Så ursäkta frånvaron. :P
Massa kramar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback