Tradera

Jag har köpt rätt många fina Woodstock saker på tradera, men på sista tiden har det inte funnits mycket alls. Jag råkade gå in på E-bay och jösses..... en sak är säkert, jag ska _inte_ skaffa konto där. Skulle kunna göra av med hur mycket pengar som helst där. På tradera får man inga träffar på Woodstock ( jo, om det är hippie musik man är ute efter...) utan måste söka på snobben, men på E-bay... flera hundra träffar och jag satt här och stönade och suckade. Mannen bara skrattade åt mej.... Hittade bla jätte fina bokstöd med massor av Woodisar på och en 60cm jätte Woody.

VILL HA

Kommentarer
Postat av: Myra

Haha. Kliar det i fingrarna nu!? ;)
Ville bara säga att röstningen är klar. Kolla in resultatet. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback