Mycket har hänt...

Jösses vad tiden springer iväg... =)

Jag som bruka tillägna datorn en hel del timmar i veckan, har knappt hunnit kolla mailen senaste tiden, än mindre bloggar.... Eftersom jag somnat som en stock efter att lagt barnen. Men det har varit mycket jobb, både det gamla men även det nya. Har nu mera en gosig ett-åring här hemma på inskolning, vilket går toppen.

Sen har det varit mycket kalas, sonen har fyllt 6 år. Han hade beställt grön marsipan tårta med roser till släkt kalaset och jag var nöjd med min insats och trodde det skulle räcka med glass till barnkalaset helgen efter... Två dagar innan sitt barnkalas kom han på att han bara _skulle_ ha en rymdraket tårta... fick väl till det hyfsat.... kompisarna var imponerade och sonen var nöjd =)

image11

Raketen.

image16

Släktkalastårtan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback