Vin - Vatten

Ja, i helgen har det varit både vin och vatten....

Vi hade en trevlig lördag med fint väder. Loppan var för första gången på ridlekis och stormtrivdes. Hon har talat om för alla att hon minsann ska rida _varje_ lördag  =)



Sonen var iväg på fotbollscup och de skötte sig riktigt bra. Första mathcen blev det oavgjort, andra förlorade de med ett mål, sen i sista så va de trötta och förlorade med lite mer.... Men de fick medalj och sonen va glad =)

Dagen avlutades med grillning hemma hos farmor & farfar, där även kusin Pyret med familj va. Trevligt, trevligt.

Där emot så har inte dagen blivit riktigt som vi tänkt oss. Barnen skulle iväg till staden på kalas och jag hade sett fram emot lite lugnt affärs tittade nån timme för mej själv, men födelsedagsbarnet fick ställa in pga magsjuka... tråkigt för oss alla... Tur att det har varit fint väder idag i alle fall , så lite kul har vi hittat på. Men det mörkaste målnet på himlen just nu är att min älskade katt har fått en knöl på halsen. Ska ringa till veterinären i morgon och jag hoppas verkligen att det inte är nåt allvarligt, men med tanke på att han är 15 år så kan jag inte låta bli att tänka på mörka saker...

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback