Knut

20 dag knut, dansas julen ut. Så även här, även om det bara va jag och lill-loppan som dansade =) Och fast jag plockat tomtar, juldukar och julgardiner hela dagen så har det bara blivit 5205 steg, hmf.

Hoppas att jag kört sista masiken tvätt i min gamla maskin i kväll. De nya maskinerna kommer på torsdag och det ska bli så skönt att få tvätta utan att behöva bevaka maskinen, så att den inte rymmer eller börja brinna, och att få ut tvätten utan söndertuggade hål eller tvättad på fel temperatur....

Kommentarer
Postat av: Myra

Med mina steg går det inge bra.
För det första blåser det och regnar så man vill inte sticka näsan utanför dörren ens, och för det andra, så driver den satans stegräknaren med mig. Senaste exemlet är från igår, då Maken och jag tog hundar och knatade ner till havet, utmed havet och upp genom byn tillbaka hem. Var nog ute en 40 minuter, i rask takt.
Då visar stegräknaren att jag hag gått 1252 steg och 800(!!???) meter!
Jag ger upp.

:)

Postat av: Synthloppan

Mmm, stegräknare kan vara luriga. Hade en innan som jag köpt för 99.- och den var extremt opålitlig. Kunde visa allt från 20-2000 på en sträcka på 200. Min jag har nu är i telefonen och visar mycket exakt. Har kontrollräknat flera gånger och den stämmer, och det går inte tex skaka fram steg, utan bara riktiga steg räknas (fråga mej inte hur den kan känna av det).

2008-01-14 @ 13:45:55
URL: http://synthloppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback