SEMESTER!!!!!!!!!!!

Jippi!
Äntligen semester. Jag har nog aldrig längtat så mycket efter semester som nu sista veckan, och den har varit mycket intensiv. Jag har haft mina vanliga dagbarn + några andra barn vars dagmammor gått på semester. Så det har verkligen varit full rulle...

Men nu har jag sköna 4 veckor att samla krafter på. Vi har inga större semesterplaner, utan ska ta lite små turer.

Efter semestern så ska jag börja jobba på dagis. Det är en 5års avdelning som arbetar lite mot "ur och skur". Jag ska vara utöver den ordinarie personalen som extraresurs måndag-torsdag, sen får jag vara dagmamma på fredagar när de andra dagmammorna har ledig dag. Tyverr så ska ju loppan gå där, men jag tror nog att det ska funka ändå. Jag är i alle fall mycket glad över att slippa hoppa runt som vikarie.

Kommentarer
Postat av: Myra

En välförtjänt semester har du nu. Och jag tror det kommer bli kanon i höst sedan. SmåMyrorna slutar skolan på fredag och då tar min semester slut. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback