Farsdag

Grattis alla pappor!
Vi hade tänkt ge mannen frukost på sängen idag, men hans beredskapssökare hann pipa innan jag och barnen vaknat... Man han blev glad för paketet som han fick lite senare. Svärfar gillade också sin paket, kan ju inte skriva här vad det var än, då min pappa inte fått sin än.... =)

Jag fick min mobil igår så nu kan jag ta kort igen. Innan jag lämnade in den så tog jag ut minnen och la det på en bra plats.... Det är bara det att det var en lite för bra plats, då jag inte kan komma på var!!! Hmm, skulle nog behöva ett minne till själv... Tydligen så va min gamla mobil helt kass, för jag fick en ny, men på väg hem så kom jag på att alla mina mms finns i min gamla mobil, måste ringa i morgon och se om det går att få min gamla mobil med...

Kommentarer
Postat av: Myra

Hehe. Jag har också en massa sådana däringa hemskans bra ställen att lägga saker på. Ingen hittar dem sen... :D



Hoppas ni har det bra, alla. Jag saknar er. Skypen har varit under all kritik ett tag, inte kunnat ha den igång. Men nu verkar det som att allt är på bättre humör igen, så förhoppningsvis kan vi höras i veckan.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback