Hemma igen

Ja, nu har vi varit hemma i några dagar. Jag blev sjuk i fredags och inte mått så bra denna vecka, så det är först nu som jag fått årk att uppdatera lite.

Här är vi på väg till Sälen



Resan gick bra även om den var lååång....

Loppan var inte så pigg Sön-Mån men sen blev det skidskola - Snögubbarna



Sen blev det sonens tur att bli dålig Tis-ons. Men övriga dagar var han med i Glidarna.



Notera: Loppan med rosa skidor och sonens heter x-wing....

Sen var det en annan person som fick mycket uppmärksamhet, ja inte farmor som fyllde 60år, utan lill-kusin =)



Jo, lite firade vi farmor med =) Vi var och åt en god middag på restaurang.

Jag har inte åkt så mycket skidor de senaste åren av flera anledningar, dels har jag fullt upp med barnen, sen har jag haft problem med ett gammalt benbrott som gjort ont. Men jag testade att åka en dag, och visst gjorde det lite ont, men inte så farligt, så nästa år, då ni =)

Sen en sak som jag såg i affären som jag tyckte va lite kul

Kommentarer
Postat av: Myra

Känner du fortfarande av benet, menar du?

Hästsport och ridning säger jag bara. Farligt, farligt. Hade aldrig vågat hålla på själv.... :D

Postat av: Synthloppan

Nä hä!!!! Vem var det som funderade på löptävling då??? =)

Jo, jag känner av benet än, kan inte ha något som sitter åt, typ kängor/pjäxor...

2009-02-15 @ 16:03:42
URL: http://synthloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback