Ja ni....

Nu när solen skiner så sitter man inte så mycket framför datorn....

Men _lite_ måste jag uppdatera er =)

Loppan har haft släktkalas...



Kompiskalas på leklandet...



Sen när det var dags att fira midsommar så blev det en tur till staden och jouren med en dotter med halsfluss i stället för små grodor runt midsommarstången. Detta brydde hon sig inte så mycket om just då. Men nu när hon är frisk igen så gillas det inte att hon missade det...

I söndags så åkte vi och införskaffade oss en ny pool, då jag lyckades ha sönder vår gamla när jag rengjorde den inför vintervilan. I med luft och vatten. VA! Hål i luft ringen. Bha! Laga.... MEN!!!!! Vad tusan.... Det är hål i poolen också!!!! Ringde och pratade med dem. De tyckte vi skulle byta den. Hinka vatten.... Jag skulle in till staden idag, så det var bara att få ut allt vatten så jag kunde få med den.

Idag så har katten varit hos veterinären (svullet ögonlock) och sonen har varit hos astma doktorn. Han tyckte att alla värden var hyfsade och att det bara är att fortsätta. Ev ska vi testa och ta bort medicinen till hösten. Allergitest gjordes med och han var inte allergisk.

När vi skulle hem så stannade sonen i bilen när jag sprang in i en affär. Vi hade vevat ner alla rutor så att det inte skulle bli för varmt. När jag sen skulle åka så får vi inte upp ena rutan. Så vi får åka till bilverkstan istället... Men de fick upp den till slut iaf..

Efter jobb och fotbollsträning så skulle poolen upp. Gissa! Jo då! Så sant! Hål i nya poolen med! Så nu så blir det en helt annan sorts pool. Inte en från Clas Ohlson. De bad tusen gånger om ursäkt när jag ringde, men jag är ganska sur ändå...

Men nu till dagen höjdpunkt!



Inlines!

Kommentarer
Postat av: Myra

Jisses. Här händer det grejer! Själv sitter jag och planerar min Sverigetripp. Ska boka biljetter idag, tänkte jag.

När har du semeeeeester!?

Postat av: Synthloppan

Jobbar en v till, sen SEEEEEEEEMESter =)

När kommer du?

2009-06-27 @ 22:51:17
URL: http://synthloppan.blogg.se/
Postat av: Myra

Härligt! Jag vet inte än, men hör såklart av mig närmre sedan. :)

2009-06-29 @ 23:53:46
URL: http://myrasmysterier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback