Nu får det vara nog!

Inget mer regn tack!

Jag jobbar sista natten i natt sen börjar min semester =) så lite finare väder om jag får be. Det behöver inte vara 30 grader varmt, för jag är inte så förtjust i för mycket värme, jag vill bara att det inte ska regna varje dag, och det är väl inte för mycket begärt, eller???

Föresten, jag har nog inte talat om för er att jag fick tjänsten som dagmamma. Det ska bli så spännande!!!!

Peter, det var kul och träffa dej, det var ju ett tag sen =) Synd bara att vi inte han till London innan du flyttade, men Stockholm är väl inte fel heller =)

Kommentarer
Postat av: superdigital

Det var lika roligt att träffa er! :) Och tack för den grillade korven! Det satt fint!
Ja, det var väl lite synd att ni inte hann till London. Men stockholm är inte så tokigt faktiskt! :) Nu får vi bara se till att det inte tar ÅR innan vi ses nästa gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback