Åter till verkligheten....

Ja ha, nu är ledigheten slut. Jobbade visseligen tor-fredag, men hade inte så många + att några var andras dagbarn i mina barns ålder, så det va lungt här.

Vi har haft en helt underbar jul och nyår. Sköna sovmorgnar, t.o.m loppan som inte tidigare sovit längre än till runt 7 tiden har nu sovit till 8.30 tiden varje dag!

Så nu är jag utvilad och redo (?) för mina nya dagbarn, ett har börjat sin inskolning, och de andra två börjar nästa vecka, sen blir det livat värre här med 4 st små skitungar =) födda -06 =) Fast jag saknar "mina" tvillingar som fått ny dagmamma på nämre håll. Hoppas att jag får behålla de nya ett tag nu.

Och det bästa av allt enligt mina barn.... vi har äntligen fått snö här idag !!!! Synd bara att det är plusgrader, så den lär tyverr inte bli långvarig.

Kommentarer
Postat av: Myra

Medan du går från lugnt till tempo, så går jag the other way around. SmåMyror är tillbaka i skolan och jag har återigen dagtid för mig själv. :)
Kram på're och hälsa make och barn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback