5 år

Dottern har skinit ikapp med solen idag. Hennes efterlängtade 5 års dag var äntligen här =)

image31


Många fina paket och ROSA prinsesstårta =)

Kalaset avslutades med att gå och kolla på sonen som spelade fotbollsmatch. De kämpade väl och var betydligt bättre än förra matchen, så snart få vi kanske se en vinst med =)

Annars är det bara bra här, förutom att jag inte får fortsätta som dagmamma till hösten =(
För lite barn i kommunen.... men jag är inte uppsagd, kommer att få jobba som reservdagmamma några dagar i veckan och restrerande dagar i vikarepoolen. Inte så kul tycker jag, men men, bättre än inget...

Kommentarer
Postat av: Myra

Men! Vad trist! Du som äntligen kommit igång så bra. :(

Roligt för loppan iaf. med kalas och allt. Tusan så stor hon har blivit!

Jag blir lika ledsen varje gång jag ser kort på barna, för då inser jag hur jäkla längesedan det var vi sågs. ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback