Premiär

Ikväll har jag sjungit inför publik för första gången i mitt vuxna liv och det var riktigt roligt =)

Jag är med i en kör, så ingen behöver höra mej solo.. =) Det gick bra och jag sjöng inte fel någon gång, fegade lite på 2 låtar, men eftersom jag nyss gått med i kören, så hade jag lite svårt att lära mej 15 nya låtar på tre övningar... 

Annars har det varit full rulle hela dagen. Sonen har börjat på innebandy som har träning söndagförmiddagar... sen var det till Kalmar för kalas på Mc Donalds, sen till kören. Lite lagom trött nu och ska bara äta lite räkor innan det blir dags för sängen.

Jag mådde inte bra igår, men har varit på topp idag, fast just nu så låter jag inget vidare i rösten... få bli honungsvatten i kväll.

Hoppas, hoppas att det är lika fint väder nästa helg, för jag vill plocka svamp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback