Semester!!!!!!!!!!!!!!!

Tjo ho =)

Sällan har jag längtat så efter semester som i år. Inte för att jag vantrivs på jobbet, för själva jobbet är helt ok, men mina arbetstider. När jag berättar om mina tider så är det ingen som tror mej, men det är sant. Jag jobbar 8-11 + 12,30-14 + 15,30-16,30 + 18,30-19,30. Med dessa tider så tittar jag konstant på klockan och det känns som att man jobbar 11,5 timmar men får betalt för 6,5. Tur att jag bara ska vara där några v i aug med, annars hade jag fått magsår, för det är väldigt stressande.

Barnen inledde sin semester förra veckan med att åka till Öland. Sol och bad och mycket mera. De hade det verkligen helt super, och var helt lyriska när de kom hem. =)
Fick bla denna bilden


Undra hur vi ska kunna toppa det?

Nu i tre dagar har barnen gått på cirkusskola, och de avslutade med en uppvisning. Sonen jonglerade och loppan cyklade på en liten cykel som påminner om en enhjuling, och fångade ringar. De var mycket stolta och duktiga och tyckte det varit toppen (även om det är konstiga miner bilderna )



Lite för snabb för kamran....



Coolkille så här efteråt, det var pirrigt innan.... =)



En cirkusprinsessa...

Kommentarer
Postat av: Myra

Kanske en tripp en bit norrut skulle kunna toppa det..? ;)

Imooorgon landar jag!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback