Hemma från sjukhuset

I gårkväll så kom jag och sonen hem från sjukhuset. Vi fick åka in i söndags natt eftersom han hade svårt att andas. Efter dvs tester och lungrönken har de kommit fram till att han har astma. Om det är "bara" förkylningsastma eller annan allergisk astma få vi se. Jag tycket att det är väldigt skönt att vara hemma, men sonen tyckte det var helt ok där inne med. Äta glass, sitta i sängen och rita, äta, mysa, bara trycka på en knapp så kommer det personal som man kan be om leksaker mm =)

Kommentarer
Postat av: Myra

Oj då. Hoppas det är samma som MellanMyra hade som liten. Hon växte ur det efter några år.

Vi ska till Sverige över påsk, har du chans att komma uppåt!!!??

Postat av: Synthloppan

Inte helt omöjligt, om jag får låna bil.... Peter har beredskap, så jag kan inte ha vår bil....

Mellan vilka datum är du här?

2009-03-19 @ 20:38:42
URL: http://synthloppan.blogg.se/
Postat av: Myra

Mellan 5'e och 15'e. :)

2009-03-27 @ 14:37:30
URL: http://myrasmysterier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback