Lugn helg

Äntligen lite lugn =)
Det har varit fullt upp de senaste veckorna med jobb och fotboll mm. Sonen spelade match förra tisdagen (vann), cup i söndags (vann 2, förlorade 1), match tidag (vann) och match i torsdags (förlust). Så nu är det bara en match kvar, och den är på lördag. Skönt tycker jag och t.o.m sonen börja tycka att det är lite mycket nu.


Efter vinst gör man vågen till publiken =)

Loppan rider på lördagar och nu börjar hon få kläm på traven med. Stolt som en tupp är hon =)

Och jag börjar få kläm på mitt jobb =) Det är mycket fysiskt, så det känns i kroppen i slutet på veckan, men jag har bra arbetskamrater och det är en mycket go tjej som jag arbetar åt.

 


Kommentarer
Postat av: Myra

Ja ni håller igång ni. Jisses.

Själv sitter jag på sofflocket. Inte ett dugg kul. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback