BWO

Tjoho!

Vilken konsert! Var lite rädd för att de bara skulle spela nån låt eftersom det var en nattklubbspelning, men jösses. Spelade både nya o gamla låtar och Martin ägde publiken. Jag stog näst längst fram och eftersom det var en liten scen var de bara en meter ifrån. Min hals var inte så förtjust i min "skönsång", men vad gjortde det?

Träffade även en gammal kompis som jag svängde mina lurviga med, vilket var jättekul! Har bara träffat henne en gång sen hon gjorde min bröllopsfrisyr för två år sedan. Något komiskt var att på ena discot spelade de samma låtar som när jag var ute för en si så där 10 år sedan.....

Det enda som inte är så kul är att gubben glömde öronproppar och har fått tinitus. Hoppas fortfarande på att det ska släppa, för det har ju bara gått 3 dagar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Dom va på samma båt som mig i somras...till Åland..tjohoo..""


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback