Lite uppdatering

Befinner mej i min första semestervecka och det är underbart, även om mannen blir lite sur på mej att jag planerar för mycket. Men jag är van vid att planera dagen väl för att förekomma så många trots/raseriutbrott som möjligt. Neo är inte att leka med om hans blodsocker inte är på rätt nivå och jag vet inte om vår barn är speciella eller om det är normalt för 3 & 5 åringar att de måste förberedas på allt och de måste veta vad som ska hända på dagen. Funkar inte att säga en sak först och sen ändra sig (om det inte är roligare).

En annan rolig sak är att mannen fått nytt jobb (skulle blivit varslad till hösten på sitt gamla). Har jobbat i två veckor, har nu 5 v semester/föräldraledighet. Han har fått bättre lön och övriga villkår och fick börja när han ville. Kul.

Jag väntar besked om jag kommit in på min kurs på högskolan som jag sökt, vet fortfarande inte om jag verkligen vill, det kommer att krävas endel av mig och plugga är ju inte min starka sida... men, men, vi får se. Beror en hel del även på om det bli rätt dag så att det går att kombinera med mitt jobb.

Nu börjar kolckan bli mycket och jag har fortfarande inte packat inför morgondagen. Tur att farmor o farfar bor nära så de kan hämta det vi glömt till barnen. De är så spända på att få sova där  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback