Värmen....

Mycket snack om denna värme, men jag tillhör den katoegorin som tycker att det är väl varmt. Gärna sol upp till en temperatur runt 25, men sen är det inte kul. Sen _ska_ det vara svalt på natten, vi har vår fläkt på hela natten, men den hjälper föga i tropisk värme. Lite får jag väl skylla mej själv, eftersom jag envisas med att ha täcke på mej, men har mycket svårt att somna utan.... Pest eller kolera...

Ett ordentligt regn väder på två dagar som sänker dyngstemperaturen våre inte helt fel. Sen får gärna solen skina igen, för barnens skull.

Sonen har precis upptäckt glädjen med att bada på riktigt mot tidigare års lek vid vattenkanten, och jag är måttligt fötjust i att vara i vattnet så då måste det vara hyfsad temp i vattnet (fast helst måln på himmlen).

Ja, vi får väl se hur det blir, inte så mycket att göra åt endå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback