Hmm

Vad tiden går.... Veckorna bara susar förbi.

Det har varit fullt upp med föräldramöten, resor till Kalmar mm och jag börjar redan oroa mej för nästa tenta som ska vara inne i början på januari. Läraren sa i fredags att detta arbete skulle inte vara så stort, för det är en kurs som vänder sig till en kategori som har ett arbete med. Skönt tyckte vi ändan tills vi fick uppgiften, ännu större än förra...HUA

Förkylning är på väg och hela familjen snorar, hoppas att det håller sig på den nivån.

Mina utslag uppskattar inte det svenska klimatet just nu och kliar som bara den. Har sår på halva benen och armarna, men ska till läkarn den 28e och hoppas på nån ny salva. Det var 2 år sen sist så det kan ju ha hänt något.

Nu ska jag hoppa i säng för jag är hur trött som hälst efter att ha sutti på sjukhuset i dag på jobbet vägnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback