Off

Kan man sammanfatta mej med sista tiden. Har varit trött och tjurig, inte fått nåt vidare gjort fast jag hade vissa saker som skulle vart gjorda innan skolan började. Har nu förstått att det hela berott på att jag varit jättenervös fast själv inte förtått hur mycket... hm. Har helt enkelt låst mej, men sista dagarna har det varit bättre och lyckats få lite gjort. Fast jösses vad nervös jag var idag. Hade någon sagt pip så hade jag börjat böla...

Men jag överlevde och känner mej faktiskt lite stolt över mej själv som utsätter mej för detta. Jag har inget att förlora bara att vinna. Nu måste jag bara fixa fram böckerna som vi ska ha lite snabbt och be till dem där uppe att jobbet kan betala dem för vår ekonomi är inget kul just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback