Trött...

Hmm, nu kommer jag ihåg varför man stupade i säng tidigt om kvällarna som småbarnsförälder =) Jösses säger jag bara... och då är inte alla här på heltid.... Zzzzzz

Dottern älskar att bli hämtad av dagbarnen och nu tror jag inte det finns någon i detta samhäll som missat att jag har dagbarn =)

Förra tisdagen ringde fröken från skolan och sa att sonen hade skadat sig, många tankar hann tänkas innan jag fick reda på att det var en stukad tunmme det handlade om... men det va att hämta en ynklig lite son, men efter att skolsköterskan lagt om ett fint bandage så var det lite bättre. Han hade fått en hård boll på tummen. Jag trode att han kanske tyckte det va läskigt, men dagen efter så var han först ut på fotbollsplanen på skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback