Ja, hej på er....

Nu var det så där toklänge sen jag skrev här igen.... Mycket har hänt och här kommer lite bilder.

image23


Här är sonen på skidskola i Sälen. Toppen som vanligt =)

image24


Loppan kallas ju inte loppan för inget... Här är hennes höjdpukt för veckan...

image25


Men även hon provade på skidor och var mäkta stålt över att åkt lift med pappa.

image26


Veckan avslutades med barnens afterski med "bolibompa" Viktor.

image27


När vi kom hem var det påsk, loppan lyckades att bli sjuk så hon missade påskfirandet på dagis, men piggnade till så hon kunde "påska" lite på gatan i alle fall.

image28

Sen var det dags för fotbollscup i Färjestad på Öland. Av tre matcher blev det två vinster och en förlust. Mycket bra gjort av dessa killar. Hejja, Hejja! Här är en mycket stolt medaljör!!!

Ja, detta var lite av allt roligt som hänt sen sist... Nu till det tråkiga... Jag har ju tjänstledigt från min tjänst som pesonlig assistent. Den kille som jag jobbat år i tre år gick bort förra helgen. Så det har varit en mycket tung vecka med begravning. Många tankar och många tårar...

Myra frågade på sin blogg om tro, och jag kan väl säga som så att jag har väl inte varit "riktigt" troende på gud nån gång, men tror på "något". Just nu tror jag ännu mindre på gud, då jag inte kan förstå varför han iså fall "gör" barn sjuka så de får lida i många år och hur mycket lider då inte hela familjen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback