Nytt ord

Gillar loppans ord för bikiniöverdel....

Jag har tidigare varit emot att sätta på bikini på små tjejer, men hon har länge undrat varför jag har nåt på mina bröst men inte hon. Så när jag hittade en bikini på rean för 30.- så kunde jag inte låta bli. Och hon har haft den varje gång hon har badat i badkaret sen dess...

I helgen när jag packade väskan för deras övernattning hos farmor så ville hon ha med bikinin om hon skulle duscha där... Jag bad henne hämta den på toa, men mannen hade låst in sig där, så hon bad honom ta med sig hennes badtuttar.


Kommentarer
Postat av: Myra

*fnitter*
Badtuttar är ju vad det är ju! :D

Har landat i nya lyan nu, om än i faslig oreda. Vill du ha adressen på en post it lapp?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback