Konstigt

Hmm, det känns mycket konstigt att bara ha ett barn hemma... Sonen är hos en kompis och ska sova över för första gången i sitt liv, och än har han inte ringt... När man tänker efter så är detta ett mycket stort steg för honom. Det var inte länge sen han inte ens vågade att gå till kompisar och leka utan jag var tvungen att följa med. Det hände att jag fick tvinga iväg han på kalas som han igentligen ville gå på men inte vågade när det väl va dags. Igår följde han med en klasskompis hem med skolbussen, som han inte varit hos innan. Jösses vad stor han blivit.

Lill loppan och jag har haft en super-mys kväll i soffan, med godis, cola och snövit  =)

Igår så blev det 8500 steg + ?. Kollade på mätaren på kvällen men glömde skriva upp det, och den nollställer sig själv vid midnatt. Idag har det varit en lat dag med endast 4508 fram till kl 5, då jag hoppade i badet och sen blev det myskläder (utan telefon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback