En tung helg

I fredagskväll åkte jag in med min ena katt till veterinären, för han var dålig. Han hadde sett hängig ut när han kom in på morgonen, sov nästan hela dagen, såg lite piggare ut på em, för att sen drastiskt bli sämre på kvällen.

Inte kunde jag tänka mej att jag skulle få han i en kartong med mej hem... Jag var inte ett dugg förberedd, han var ju pigg dagen innan. Vad som hänt får vi inte reda på. Fy, för att stå där och ta beslut om någon annans liv. Men veterinären tyckte att hans hjärta och lungor var i för dåligt skick.

I lördags hade vi begravning, hade fixat en fin "krans" i form av ett hjärta. Barnen tog det helt ok. De tyckte mest synd om han.

Just nu hittar jag inga bra kort på han, men det sista jag tog på honnom var när han lagt sig i Loppans docksäng.



Kommentarer
Postat av: Kottemor

Men usch och fy!!!

Vilken chock det måste ha varit!

Stackars er men skönt att lillkisen ej

behövde lida mer iaf...

KRAMAR!!!

Postat av: Myra

Nämen!!? Och 'liten' också? Fyy vad tråkigt.



Kramar om rejält



Fan. Jag måste få igång skypen snart. Det var alldeles för länge sedan som vi pratades vid. Fattar inte var tiden tar vägen....



2008-11-24 @ 13:14:05
URL: http://myrasmysterier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback