Prickit värre

Jo då, nu är det Loppans tur att vara prickig. Och hon har det betydligt värre än vad sonen hadde det. Hon fick de första i söndags och i måndags hade hon över _hela_ kroppen. I tisdags ville hon varken äta eller dricka eftersom hon även hade koppor i halsen... men sen vände det och nu mår hon bra. Hon tycker dock att det är orättvist att hon måste vara hemma eftersom hon smittar. Jag hoppas att de hinner torka ut under helgen, för jag behöver jobba nästa vecka och vi börjar att gå varandra på nerverna med.
 
Sonen har varit på disco i kväll och vill att vi ska ha disco hemma hos oss nästa vecka... Hmm, få ser hur jag ska kunna smita undan det... Han har redan bestämt vilka han ska bjuda, 3 killar & 3 tjejer, vad som ska bjudas på, hur det ska se ut och vilka låtar som ska spelas....

Annars är det som vanligt... Saknar min mobiltelefon som är på lagning... Så det blir inga bilder här på ett tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback