Jippi!!!!!!!!!!!!

Efter mycket vånda och många gråa hår bestämde jag mej för att jag var intreserad av jobbet på en annan ort. Ringde och meddelade det till dem förra veckan, men de hade två tjejer till som de skulle intervjua. De skulle ringa till mej igår, men gjorde inte det. Idag ringde jag, med en hel myrstack i magen... och JAG FICK DET !!!!!!!!!!!!!

Så nu går jag från en fast tjänst i kommunen till en provanställning på en ort 3,5 mil bort... Smart? Jag hoppas det... Jag tror att arbetet kommer att var mycket mer stimulerande för mej och jag slipper att jobba helger. Visst, det blir mycket kvällar, men det hade det blivit på jobbet här hemma med. Där skulle jag jobbat 2v natt, sen 2v med dag/kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback