Slut på julen

Ja ha, då var julen över för denna gång.... Jag hade gärna haft kvar ljusstakar och stjärnor januari ut. Tycker det blir så mörkt. Och mina sängkompisar hade gärna fått stannart kvar lite till med =)



Fast granen ville ut... Efter att ha skakat lite på den så såg den ut så här:


Den tålde inte att stå brevid kaminen, vi eldade rätt mycket när det var kallt...

När det var kallt så köpte vi skridskor till barnen. De han åka varsin gång innan isen helt plötsligt försvann över en natt.

Så här stålt var Loppan


Kommentarer
Postat av: Myra

Här rök julen förra helgen. Tomt och skönt på samma gång.



Men hörredu. Är det inte läge att göra slag i saken snart och ta sig över hit!? Vi har pratat om det alldeles fööör länge nu. Och jag kan inte säga annat än att jag faktiskt tycker det är din tur nu! :D

Postat av: Synthloppan

Jo, det tycker jag med... va ju så attans nära förra våren... Men till sommaren/hösten, måste bara få ordning på jobbfronten bara, sen kan vi planera :D

2009-01-15 @ 22:27:02
URL: http://synthloppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback