1 Juni

Idag är det loppans födelsedag. Dagen börjades med paket och glass!!! i sängen... =)

Sen hade jag fixat en överraskning till henne, att åka till en kompis till mej och rida på hennes ponny. Det blev mycket lyckat och uppskattat, även om det helt plötsligt kom fyra kvigor och hälsade på oss i ridhagen....



Sen dags för lunch...



Och eftersom det var en så varm och solig dag så va ett litet dopp inte fel...



Och sen avsluta kvällen med fika i aftonklänning med farmor och farfar.



Behöver jag tala om att det var en mycket nöjd och glad loppa, som farmor fick stoppa i säng i kväll??? =)

Kommentarer
Postat av: Myra

Lilla loppa sa stor hon har blivit! :)

Postat av: asya

Hej!

Idag var det första dagen för mig att andas ut från studierna och läsa bara roliga saker!! Ett stort grattis till Loppan!!



Osäker på att skicka kommentarer till blogg I-)

Det är fel på mitt e.post, kan inte skicka mail!!



Hälsningar

Kram/Asya



2009-06-08 @ 22:00:16
Postat av: asya

2009-06-08 @ 22:05:28
Postat av: asya

Hej!

Idag var det första dagen för mig att andas ut från studierna och läsa bara roliga saker!! Ett stort grattis till Loppan!!



Osäker på att skicka kommentarer till blogg I-)

Det är fel på mitt e.post, kan inte skicka mail!!



Hälsningar

Kram/Asya



2009-06-08 @ 22:10:38
Postat av: Linn

Tycker mycket om det du skrev! Trevligt att se en del fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback