Städa städa...

Är det "enda" jag gjort idag.... Jag ska ha PartyLite visning här på söndag så jag har massor som ska ordnas. Jag har en benägenhet att samla saker på hög, så jag har en hel del högar som ska soteras och se till att det hamnar på rätt plats och även få i ordning på rummet som jag hade till mina dagbarn. Himlans massa tvätt har hamnat i soffa där inne... och vad göra med alla leksaker?? Hmm, det är ju inget våra barn leker med längre. Spara, ge bort eller skänkas till välgörenhet??

Jag är lite sur för att jag inte kom iväg på fest med mina (två) jobbarkompisar i kväll som vi hade planerat, men en blev sjuk, så vi få ta det en annan gång...*snyft* fast lite bra med, för då hinner jag med mer städande i morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback